VÆRKTØJSKASSEN

Lyt. Tænk. Design.

Visuel kommunikation

Jeg udvikler visuel kommunikation, der formidler budskabet om din virksomheds DNA og dine ydelser. Der skal være en tydelig sammenhæng på tværs af medier, således at kunden oplever den samme virksomhed, uanset hvor I mødes. Og så skal det virke! Et design er ikke noget i sig selv – det kræver, at du bruger det aktivt. Derfor udvikler jeg et grafisk design, du kan bruge til noget, og som vil din målgruppe noget.

• Kataloger & brochurer
• Magasiner
• Brevlinjer
• POS-materialer
• Emballagedesign

Brand Identiteter

Det ydre tæller, særligt når det gælder forretning – sådan er det bare. Jeg er specialist i at designe sammenhængende visuelle identiteter, der danner hele grundlaget for et stærkt brand. Det giver ligeledes dine kunder det helt rigtige førstehåndsindtryk af din virksomhed og dit brand – hvad enten der er tale om et helt nyt logo og grafisk univers, eller en modernisering af eksisterende. 

• Navngivning
• Logo
• Brand manualer
• Grafisk univers
• Tone of Voice
• Designmanual

Konceptudvikling

Hvis din markedsføring skal virke, skal der ligge en klar tanke bag og et strategisk fundament, der bygger på indsigt i dine kunder, dine konkurrenter og den verden, som markedsføringen skal have gennemslagskraft i. Strategier, der udpeger klare mål og de virkemidler, der skal hjælpe dig til at nå dem. Herfra handler det om at udvikle et godt koncept – den samlende idé, der danner rammerne for kommunikationen, og inden for hvilke, vi kan udvikle en lang række tiltag, der hænger sammen og løser opgaven.



 
kompetencer1 kopi.png

Metoden

 

1. Godt fra start

Opstartsmødet er der, hvor vi sammen definerer opgaven, afstemmer forventninger og får afdækket alle vinkler. Jeg spørger og noterer meget på dette møde, og jeg deler undervejs mine umiddelbare tanker omkring projektet med jer, så vi sammen bliver meget klogere på opgaven.

2. Rammerne lægges

Når vi på vores første møde har fået klarlagt hvad jeres reelle behov ift. opgaven er, lægger jeg planen for det videre forløb af jeres projekt. Jeg foreslår en tidsplan, og typisk giver jeg også et bud på økonomien. Når I har godkendt, går jeg i gang. 

3. Oplæg

Jeg går nu igang med at udarbejde mit designoplæg. Jeg kigger bl.a. også på jeres position i markedet – hvad gør I i dag – og hvad gør jeres konkurrenter osv. Når jeg har arbejdet oplægget igennem, mødes vi fysisk eller online til en præsentation, hvor vi har sat god tid af til at vende og dreje alle detaljerne, så vi kommer helt i mål.

4. Færdiggørelse

Når eventuelle rettelser er gennemført og oplægget endeligt godkendt, sørger jeg for, at det bliver gjort helt klar til produktion. Denne fase kan også indeholde foto, filmoptagelser, tekstarbejde mv., og den involverer som regel dygtige specialister fra relevante fagområder.

5. Kør!

Efter endelig færdiggørelse og rentegning står alle materialer nu knivskarpe og er klar til at gøre en forskel for din virksomhed. Vi trykker på startknappen. Derefter holder vi tæt kontakt, for jeg vil gerne følge med i, hvordan vores ”fælles barn” trives :)

 

Ser dine kunder dig fra din bedste side?
Lad os hjælpes ad med at få dem til det!

Let’s work together!