SPRØD – et værdiskabende kundemagasin

CBP Bageri ønskede et magasin, der i indhold og formgivning kunne være med til at skabe noget værdi for deres kunder – nemlig bagerne. Resultatet blev SPRØD – et 64-72 siders magasin, som nu har rundet det trykte nummer #12. Samtidig har første interaktive Ipaper version set dagens lys – og artiklerne bliver idag udbudt som podcast. Magasinet rummer en brev vifte af fagrelaterede artikler og opskrifter, samt relevante input fra bager til bager.

Idé- & konceptudvikling, identitet, grafisk design, styling

Sprød3.png
Sprød6.png
Sprød2.png
sprødcollage.png

“CBP fagmagasin SPRØD er et godt eksempel på et værdiskabende partnerskab mellem Heidi og os. Samarbejdet med Heidi giver en tryghed i hverdagen og en sikkerhed for, at CBP bliver profileret i den rette CBP ånd og høje kvalitet.”

Christina Deleuran
Head of Marketing & Business Development
CBP A/S

Sprød4.png
Sprød1.png
Previous
Previous

OCEAN

Next
Next

Robens